Perito - Rapportage

De evaluatie is afgerond, het rapport kan gemaakt worden. Op dit moment gaat dat nog niet automatisch, maar gelukkig is het weinig werk om dit handmatig te doen.

1. Start met Add Summary Report

  • Deze knop vindt u binnen de evaluatie (Campaign).
  • Een Wizard wordt nu geopend.

2. Kies het juiste rapport

  • D-RECT: Kies het Afdelings Rapport.
  • SETQ: Er zijn twee keuzes: het Individueel Rapport is het rapport voor 1 Medisch Specialist, het Afdelings Rapport is het rapport voor de gehele afdeling.
  • TeamQ: Ook hier zijn er twee mogelijkheden. Met Rapport formeel opleider wordt het rapport voor de formeel opleider gemaakt en met Groepsrapport het rapport voor de gehele groep. Dit proces doorloopt u twee keer.
  • INCEPT: Bij de INCEPT is alleen het Individueel Rapport van toepassing.

Druk op Step 3 om door te gaan naar de volgende pagina.

3. Keuze van deelnemers

We kiezen in deze stap op basis van wie het rapport wordt aangemaakt. In de meeste gevallen is dit iedereen die heeft meegedaan, maar indien van toepassing kunt u voor anders kiezen.

  • D-RECT: In de kolom links ziet u iedereen die de vragenlijst heeft afgerond. Druk boven die lijst op all en rechts onder Team op de + (wit op groen). Alle ingevulde vragenlijsten worden nu meegenomen.
  • SETQ: Bij de SETQ zijn er wederom twee mogelijkheden, het Individueel rapport en het Afdelingsrapport.
    • Individueel Rapport
      • Kies eerst wie de persoon is waar het onderzoek om draaide, we noemen hem of haar de Assessed doctor. Hij of zij wordt in de box rechtsboven geplaatst. Heeft het staflid zelf geen vragenlijst ingevuld? Geen probleem, u mag deze overslaan.
      •  Met all worden de overige personen gekozen en vervolgens plaatst u deze in de box rechtsonder.
    • Afdelings Rapport:
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
  • TeamQ: In beide gevallen (Rapport formeel opleider en Groepsrapport) is het proces gelijk: In de kolom links ziet u iedereen die de vragenlijst heeft afgerond. Druk boven die lijst op all en rechts onder Team op de + (wit op groen). Alle ingevulde vragenlijsten worden nu meegenomen.
  • INCEPT:
    • Kies eerst wie de persoon is waar het onderzoek om draaide, we noemen hem of haar de Assessed doctor. Hij of zij wordt in de box rechtsboven geplaatst.
    •  Met all worden de overige personen gekozen en vervolgens plaatst u deze in de box rechtsonder.

Druk op Step 4 om door te gaan naar de volgende pagina.

4. Afronden Rapport genereren.

  • U ziet nu een overzicht van het rapport dat gegenereerd gaat worden.
  • Druk op Create Report en het rapport wordt aangemaakt.

Onderstaande film laat zien waar u deze kunt vinden of waar een (samengesteld) afdelingsrapport aangemaakt kan worden.